Pomoc (najczęściej zadawane pytania)


Szukaj


Rejestracja

  1. Jak zarejestrować się na OutWork?

    Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy z nich polega na kliknięciu w przycisk "Logowanie" w prawym górnym i kolejno w przycisk "Rejestracja nowego konta".

    Kolejnym sposobem jest wybranie odpowiedniej rejestracji na stronie głównej (przyciski "Chcę zlecić" lub "Szukam zleceń".

  2. Jak zarejestrować się jako zlecający?

    Na stronie głównej wystarczy kliknąć w przycisk "Chcę zlecić" i podążać zgodnie ze wskazówkami. Alternatywnie można skorzystać z Górnego menu strony "Logowanie - > Rejestracja nowego konta".

  3. Jak zarejestrować się jako freelancer?

    Na stronie głównej serwisu OutWork należy kliknąć w przycisk "Szukam zleceń" i podążać zgodnie ze wskazówkami. Alternatywnie można skorzystać z Górnego menu strony "Logowanie - > Rejestracja nowego konta".

  4. Jestem freelancerem. Czy za rejestrację w serwisie będę musiał zapłacić?

    Rejestracja w serwisie nie jest płatna. 

  5. Jestem zleceniodawcą. Ile kosztuje rejestracja w OutWork?

    Za rejestrację w sersiwie nie pobierana jest żadna opłata.

  6. Nie otrzymałem linku aktywacyjnego na podany adres mailowy, co zrobić?

    W pierwszej kolejności należy sprawdzić swoją skrzynkę mailową i folder SPAM. Jeśli nie znajdziemy w tym folderze wiadomości z serwisu OutWork to prosimy o upewnienie się, czy adres email został prawidłowo wpisany. Jeśli tak, to prosimy się skontaktować z nami poprzez kontakt

  7. Zapomniałem swojego hasła, jak je odzyskać?

    Jeśli zapomnisz hasła do swojego konta, kliknij w odnośnik Zapomniałeś hasła? i podążaj zgodnie z instrukcją zamieszczoną na podstronie, która pomoże Ci wygenerować nowe hasło do swojego konta.

Spory

  1. Mam problem z freelancerem, czy ktoś mi pomoże?

    Oczywiście. Każdy spór powinien być rozstrzygany w pierwszej kolejności między zleceniodawcą a freelancerem. Jeśli to nie pomoże to prosimy o skontaktowanie się z nami w tej sprawie. Twój spór otrzyma naszego arbitra, który pomoże go rozstrzygnąć.

  2. Jestem freelancerem i mam problem z zleceniodawcą. Kto może mi pomóc?

    W każdym przypadku, kiedy w serwisie istnieje jakiś spór, proponujemy spróbować go rozstrzygnąć między zleceniodawcą a freelancerem. Jeśli to nie pomoże, to prosimy o skontaktowanie się z nami i przedstawienie szegółów dotyczących całej sprawy. My przydzielimy arbitra do tego konkretnego sporu, który pomoże go rozstrzygnąć.

  3. Kto ponosi odpowiedzialność za niewywiązanie się z umowy?

    Odpowiedzialność za brak wywiązania się z umowy czy w przypadku freelancera czy też zleceniodawcy, ponosi każdorazowo strona, która nie w którymś etapie zlecenia zawiodła. W każdym przypadku proponujemy rozstrzygać spór między sobą. Kolejno, jeśli to nie pomoże, nasz arbiter pomoże w rozstrzygnięciu i zakończeniu sporu. Prosimy jednak pamiętać, że ponad wszystkimi zapisami ostatecznie należy dochodzić swoich racji na drodze sądowej.

Ogólne

  1. Czy dzięki OutWork można się utrzymać?

    Każdy freelancer korzystający z naszego serwisu ma możliwość budowania swojej reputacji poprez solidne wykonywanie kolejnych zleceń. Czy można się z tego utrzymać? Wszystko zależy od Ciebie i tego w jaki sposób podejdziesz do tematu freelancingu. Według nas jak najbardziej tak.